navbar


lørdag den 1. januar 2011

Farvel 2010...

Året 2010 er omme, og langt de fleste har ved nytårs tide en naturlig trang til at gøre året op... man gør status, ligesom man på udvalgte fødselsdage gør status over livet... Og jeg er ingen undtagelse på dette punkt. Jeg tror, at det er en naturlig drift alle mennesker har - og et sundhedstegn - fordi vi derved kan se og føle, at vi er i bevægelse i vores liv, og at alting ikke bare er leverpostejsmadder og grå hverdag.

Så jeg har talt, målt og vejet....Og kan med glæde fortælle, at jeg i 2010 har præsteret følgende:

8 dobbelte Layouts
45 enkelte Layouts
1 komplet scrappet kalender for 2011.
lavet 15 personlige kort
og leveret 16 kort til OSH.

(og min besøgstæller stod på 20.063 her til morgen!)

Desuden har jeg tilbragt nogle timer i dag med scrap... Eller kan man kalde det dét, når der ikke indgår billeder?!? Og netop kreeret en side, som siger farvel til 2010. Den er meget personlig, og der indgår meget tekst - blot så du er advaret inden du går videre...!



Til Layoutet er brugt:
Dear Diary af Kristin Cronin-Barrow
Blyant er fra Take Note af Kristin Cronin-Barrow
Teksten er Caflish Script Pro Font

Og så var det rigtig trist her til morgen at erfare, at Flemming "Bamse" Jørgensen er gået bort... Han vil blive inderligt savnet her hjemme hos os. Når min mand læser dette, vil han smile overbærende :o) Mine drenge har fået Bamses venner ind med modermælken bogstaveligt talt. Fra de var babyer har de lagt øre til Vimmersvej og alle de andre livsbekræftende ørehængere som Flemming Jørgensen stod bag. Fordi jeg altid har elsket disse sange, og har brugt dem som humørboostere - for hvem bliver ikke i godt humør af "I en lille båd som gynger!" eller "Kongens have". Og jeg har ikke tal på de gange, jeg har danset med en baby på armen til hans musik.

Engang til min fødselsdag, ønskede jeg hans seneste cd. En veninde købte den til mig, som en drillegave, da hun troede jeg jokede! Hun blev noget lang i ansigtet, da jeg glædestrålende brød plomberingen og straks smuttede cden i anlægget og skruede op - og lykkeligt sang med! Jeg er 36, så måske er jeg i den forkerte målgruppe for at kunne være tilhænger af Bamses venner - men jeg er ligeglad! Og i dag kan jeg med stolthed sige, at det er min skyld, at Mads også er ivrig lytter til deres musik (måske endda mere end mine egne drenge!)!

Jeg håber inderligt, at du og dine er kommet glædeligt og sikkert ind i 2011.

Husk at leve i nuet
- og værdsæt de små ting!

Knus
...Engel...

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Godt Nytår søde ven og alt godt for dig og DINE i 2011. Stærkt LO du deler med os - og uden at ane hvad der er sket håber jeg inderligt at I kan få lagt 2010 bag jer og komme videre. Jeg har det lidt selv på samme måde - symbolsk pyntede jeg vores nytårsbord med to lilla lys - et lille hvorpå jeg satte 2010 og et stort 2011 - for med sygdom,skader, mistet arbejde og en masse andet er det virkelig ikke et år jeg ønsker at huske for noget særligt - BORTSET fra OSH - som jeg er SÅ glad for jeg satsede på midt i alt det private kaos. 2011 HERE WE COME..... Knus herfra

Anonym sagde ...

Endnu engang får du skrevet en journal der rør en helt ind hvor det gør ondt. Håber virkelig for dig og din familie at I får samlet op og vendt tilbage til en dejlig hverdag igen.

Med tanker og håb om et lykkebringende nytår.

Alfie.

Annette / aka sagde ...

Først tak fordi du deler en så stærk beretning med os. Jeg ved ikke, hvad der sket for jer, men det har været voldsomt, det mærkes helt herud gennem skærmen. Du har i den grad ordet i din magt, og tænk at kunne beskrive et helt år i en familie på den måde. Flot.

Jeg mærker tydeligt du har brug for en varm hilsen og et knus herfra. Og et ønske om et et rigtig godt og fredfyldt år til dig og din familie.
Tak for alle dine afsindigt flotte layouts i løbet af året. En sand fryd for øjnene at besøge din blog.
Tak for alle dine utroligt søde kommentarer hos mig, det er altid en fornøjelse at læse hvad du skriver.
Knus fra Annette

troll13 sagde ...

Super smukt og meget rørende, jeg håber at 2011 vil blive et helt fantastisk år for dig og dine :o)

Tak for alle de søde kommentarer, jeg altid får på min blog, jeg undskylder at jeg er så dårlig til at få givet nogen tilbage.
Det håber jeg at kunne gøre bod på her i det nye år.

Gitte sagde ...

Sikke et smukt og rørende LO du har lavet. Tak fordi du vil dele din tanker. Ønsker dig og din familien et lykkebringende nytår.:)

Den font jeg har brugt hedder CHARLENMAGNE std. Så har jeg brugt skygge og trykket på den som ophæver og runder bogstaverne. Så de ligner Thickers som man bruger til papir LO. Ved ikke helt om jeg selv har fanget det jeg skriver, hvis du heller ikke har, så skriver du bare tilbage til mig... :O)

Tak for dine altid søde kommentare på min blog. Glæder mig til at kigge forbi din blog igen. :)
Knus

Eva (Fister) sagde ...

En stor gave at kunne sætte ord på oplevelser, tanker og følelser. Håber du får et rigtigt godt år 2011.

Lækker kalender du har lavet i de forrige indlæg.