navbar


mandag den 9. januar 2012

2011 - Året jeg gerne vil glemme

Der har været stille alt for længe på min blog. Men livet er det som sker, når man planlægger noget helt andet - og jeg havde bestemt planlagt noget helt andet, da livet skete. Sidste år handlede mit første indlæg også om året der gik - af terapeutiske årsager, bliver dette også tilfældet i år. Nok mest fordi jeg har brug for at få sat ord på, overfor mig selv.

2011 vendte op og ned på alting hjemme hos os - og vi er dårligt i stand til at trække vejret. Men langsomt går det den rigtige vej, og jeg har brug for det kreative for at komme ovenpå. Mærkeligt som det hænger sammen. Når jeg har overskud, tager jeg kameraet med mig hvor jeg går. Når jeg scrapper, får jeg energi - men når Livet melder sig, mister jeg fuldstændig overskuddet og kan ikke få gang i den kreative process som jeg er afhængig af, for at komme videre... lyder det kompliceret? Det er det også..!

Jeg skal ikke sludre en masse...Blot fortælle, at jeg fortsat lever og forsøger at komme ovenpå. Og her er så årets første layout...:


Til Layoutet er brugt:
Baby Girl af Kristin Cronin-Barrow
Titelfonten er "You are loved" som kan hentes her

(Hvis du gerne vil læse teksten så tryk Crtl og + for at zoome ind)
(Zoom ud igen = Crtl og - )

Baggrundsfarven er med vilje mørkebrun, for at symbolisere det mudder vi har forsøgt at kravle op af hele året. Blomster og farvevalg er for at symbolisere håbet, som vi prøver at bevare og banneret symboliserer, at vi tror på bedre tider... Detaljen med nøglerne handler om, at jeg gerne vil lukke og låse året bag mig...

Jeg håber, at du er kommet godt og sikkert ind i det nye år - og at 2012 byder på en masse positive oplevelser for dig og dine nærmeste. Og jeg vil gerne benytte chancen for at takke dig for at være min trofaste og tålmodige læser. Dine tilbagevendende besøg gør, at jeg må tvinge mig selv igang med den kreative process - som i virkeligheden er så godt for mig..! Så med dine besøg giver du mig i virkeligheden et velfortjent skub bagi, og hjælper mig videre..!

- Tusind tak for at du kigger indenfor...! Det er uendeligt værdsat..!

Knus
...Engel...


11 kommentarer:

Charlie sagde ...

Dejligt at se et livstegn fra dig her på bloggen. Dit LO: Smukt ser det ud men godt har det ikke været kan jeg fornemme - jeg kan dog desværre ikke læse dit LO pga den fine snirklede tekst som jeg ikke kan forstørre. Men uden at ane andet lige nu end det jeg kan læse i selve dit indlæg, sender jeg varme og positive tanker i din retning. Vi har også et 2011 vi prøver at lægge bag os så tanken er velkendt. Knus herfra

Annette / aka sagde ...

Kære Engel
Jeg tænkte faktisk på dig forleden, og om du mon havde det godt. For der har været så stille på din blog, og jeg savner dine virkeligt smukke layouts.
Så jeg blev rigtig glad da du poppede op igen med nyheder.......
Men, men , men, det lyder ikke helt som gode nyheder.
Det er et virkelig smukt lo du har lavet, med fine symboler.
Jeg kan ikke lige regne ud hvad der sker med dig/jer, kun at du bruger så meget energi på at klare hverdagens problemer, at det er rigeligt for dig.
Men du er jo en person der tænker meget over tingene, og er utrolig god til at sætte ord på dine følelser. Det håber jeg, kan bringe dig videre gennem 2012.
Jeg ville gerne skrive nogle ord, der lige kunne hjælpe dig - sådan vupti..nu er alt godt igen...., Men det kan jeg desværre ikke.
Men jeg kan sende dig mange kærlige hilsener og kram. Annette

Jette / ma11edina sagde ...

Det er dejlligt at se dig på bloggen igen...omend det er trist læsning, og jeg fornemmer helt klart, at du har brug for et kæmpe cyber-kram!! Find støtte og hjælp i det du/i synes hjælper, og jeg sender dig masser af positive tanker og energi. Stort knus ;)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen ... har tænkt meget på dig, hvordan du havde det. Er ked af at høre at 2011 har været så svær for jer, men bare det at du får skrevet dine tanker og deler dem med os, tror jeg er en god start på det nye år. Håber det bedste for dig fremover.
Ha en fin aften, knuss

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Glemte at skrive at det er et super flot Lo

Lone sagde ...

Kæreste Heidi....Dejligt at høre fra dig igen, selvom det ikke lyder som om du har det rigtig godt ;-( desværre.... Som jeg tidligere har skrevet til dig, føler jeg vi kender hinanden selv om vi aldrig har mødtes....sammen humor mm. Så gid jeg kunne give dig en ordentlig krammer lige nu.... Har desværre heller ikke selv fået blogget så meget det sidste år....manglende tid mm. Selv i en svær tid er dine LO's superflotte og som altid er du super go til at få skrevet ned.... Håber du og familien kommer helt ovenpå igen.... Kæmpe knus og mange tanker Lone

Mio sagde ...

Super flot Lo du har fået lavet : ) jeg er rigtig glad for at se, at du igen blogger, har savnet det : )
Det lyder virkelig som et møj år,og kender godt fornemmelsen af at ville smide et år ud, af ens erindring. Jeg håber meget at 2012 bliver et godt år på alle måder : )
Mange tanker

Gitte sagde ...

Kære søde Heidi hvor er det dejlig at se livstegn fra dig igen. Det lyder som et rigtig træls år, du har været igennem. Desværre kan jeg ikke rigtig læse teksten på min bærbar. Men jeg kender udemærket den følelse du har med at ville lukke døren og glemme det der er bag døren.
Smukt LO
Ønsker for dig og din familie at 2012 kan få jer til at glemme 2011.
En masse positiv energi og tanker til dig og din familie
Sender lige dig et kæmpe kram.

Linda sagde ...

Aller først ønskes du et rigtig godt nytår, og en stor krammer. Man skulle da mene det kun kan gå den rigtige vej i 2012. Et super flot LO og godt Du er tilbage igen på bloggen. Ønsker dig alt godt :-)

Thanni sagde ...

Hvor er det skønt at se dig på bloggen igen - og når det er sagt, så er jeg ked af at læse at 2011 så åbenlyst har været et svært år for jer. Jeg håber du/I får overskuddet tilbage og at de bedre tider I håber på, ligger til jer i det nye år.
Mange tanker fra mig.

Gitte sagde ...

Kære Heidi
Jeg håber, at I vil opleve både lysere tider og gode oplevelser i 2012.

knus Gitte